Rozvrh na dnes
Týždenný rozvrh
 

Na niektorých KURZOCH sú ešte voľné miesta, stále sa môžete pridať :) v prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať na info@almastudio.sk. Tešíme sa na Vás! :)

Pondelok
3. 12. 2016
 
9:10 - 10:10
Joga pre deti
kurz
1 - 1,5 roka
10:20 - 11:20
Joga pre deti
kurz
1,5 - 3 roky
 
16:20 – 17:20
PowerJOGA
otvorená hodina
začiatoč./mierne pokročilí
17:30 – 18:30
Brušné tance
otvorená hodina
začiatočníci
18:35 – 19:35
AshtangaJOGA
kurz
začiatočníci
19:45 – 21:05
JOGA
otvorená hodina
mierne pokročilí
 

Aktuálne oznamy, nové kurzy
Týždenný rozvrh
 

ROZVRH platný od septembra 2016

  • Z dôvodu správneho fungovania nášho štúdia, Vás touto cestou prosíme:

    • na OTVORENÉ HODINY sa PRIHLASUJTE cez náš REZERVAČNÝ SYSTÉM viď odkaz:

      http://almastudio.cvicte.sk/

    • na KURZY ktoré začínajú v septembri sa PRIHLASUJTE MAILOM na info@almastudio.sk

 

  • ZMENA V ROZVRHU : RANNÁ JÓGA vždy v utorok od 8:15 - 9:15 hod a v piatok od 8:30 - 9:30 hod                                       Prídite s nami privítať nový deň jógou....Tešíme sa na Vás!                           

  • Cvičením jogy sa vydávame na cestu našim fyzickým telom, návratu k sebe samým. Prináša nám uvedomenie, že vlastníme telo a dušu, v ktorom práve dochádza k nádychu a výdychu a pôsobí naň gravitačné pole, z čoho môže plynúť veľmi jednoduchá ale výstižná definícia cvičenia JOGY – zlúčenie mysle, dychu a tela. To nám prináša kľudnejšiu myseľ, zvyšuje sústredenosť, rovnováhu a harmóniu. Cvičením jogy hľadáme vlastné limity, rozširujeme hranice nášho tela, schopnosť uvoľniť sa a byť sám sebou, odbúravame stres a osvojujeme si opäť pocit harmónie a celistvosti.

  • Hatha Joga - Slovo Hatha pochádza zo sanskrtského originálu, kde Ha znamená slnko a Tha znamená mesiac. Princíp Hatha jogy sa dá prirovnať protikladom, ktoré sa navzájom dopĺňajú – mužský a ženský princíp, deň a noc, pozitívne a negatívne, yin a yang. V praxi sa Hatha Joga aplikuje na vyrovnanie a harmonizáciu oboch strán ľudského tela a energií v ňom, prostredníctvom rozvíjania rovnakej sily a flexibility. Hatha Joga zahŕňa systém fyzických pozícií (asan), dýchacích a relaxačných techník. Asany sa necvičia v podobe plynulého toku ako to je v Power joge, ale jednotlivo, držia sa dlhšiu dobu, kladie sa dôraz na ich precítenie. Je to na pohľad jemný, no vnútorne veľmi intenzívny spôsob cvičenia. Je ideálnym cvičením pre všetkých, ktorí chcú dosiahnuť dobrý zdravotný stav a flexibilitu, je veľmi účinná na kondíciu svalov, šliach a kĺbov, ako aj na optimalizáciu funkcií telesných, vnútorných orgánov. 
  • PowerJoga je cvičenie, ktoré prevzalo z celistvého systému jogy tú časť, ktorá sa zaoberá fyzickým telom a zjednodušila a sprístupnila ju širokej verejnosti. Je obohatená o jednotlivé menej, či viac náročné pozície (ásany), ktoré sa cvičia dynamickejšou formou. Na rozdiel od tradičnej Jogy, v ktorej sa v jednotlivých poziciách zotrváva pomerne dlho, sa  v PowerJoge využíva dynamickejšií a zároveň plynulý prechod z jednej pozície do druhej. PowerJoga nemá presne stanovené série cvikov, každá lekcia môže byť preto iná a záleží tiež na lektorovi, aký štýl preferuje. Základom Power jogy je Pozdrav Slnka - Surya Namaskar, ktorý sa viacmenej opakuje a z neho sa plynulo nadväzuje na ďalšie pozície.Cvičením PowerJogy si posilníte a natiahnete svaly, podporíte správne fungovanie vnútorných orgánov, naštartujete spaľovanie tukov, uľavíte si od bolestí chrbtice a kĺbov. Pri cvičení si výborne psychicky oddýchnete, odbúrate stres a načerpáte novú energiu.
  • AshtangaJoga - NOVINKA! je systém jogových cvičení, ktorý pochádza z juhoindického mesta Mysore. Je to tradičná škola jogy známa dynamickým cvičením presne určených pozícií. Na rozdiel od power jogy, ashtanga joga má tri základné série – základnú, strednú a pokročilú. V každej je presná postupnosť pozícií. Výhodou ashtanga jogy je opakovanie sérií rovnakých cvikov. Séria PrimarySeries, teda úvodná séria cvikov, obsahuje 41 pozícií (ásan), ktoré sa cvičia v rovnakom poradí, takže sa študenti môžu poradie relatívne ľahko naučiť a cvičiť sami. Následne sa prechádza na sériu druhú atď. Kto nezvládne prvú sériu, nemôže ísť na druhú, telo sa na ňu musí pripraviť, získať potrebnú ohybnosť a silu. Pri ashtanga joge sa používa špecifický systém dýchania, tzv. víťazný dych – hlbokým výdychom a nádychom do pľúc - tento hrejivý systém dýchania poháňa náš vnútorný oheň, zvyšuje telesnú teplotu, čistí a zväčšuje kapacitu pľúc. Vďaka intenzívnemu zahrievaniu organizmu sa lepšie odplavujú škodliviny z tela von. Navyše sa pri cvičení používajú tzv. energetické zámky (bandhy – rôzne uzávery vo vnútri tela), čo v kombinácii s intenzívnym potením účinne detoxikuje organizmus, čistí orgány i krv.                                                                                                                                                  

                       

Fotogaléria
Ďalšie fotografie
 

 

Druhy cvičení
Popis cvičení
 

Cvičenia pre dospelých

Cvičenia pre najmenších

DO-RE-MI - minihudobná pre deti (od 1,5 - 3 rokov) a (od 3 rokov)

JOGA pre DETI od 1,5 - 3 rokov

BABY GYM  - cvičenie pre mamičky s detičkami, zamerané na podporu správného psychomotorického vývinu dieťaťa
(od 6 mes. do 3 rokov) - pokračujeme až od januára 2017

 

Najbližšie workshopy
Ďalšie workshopy
 

9
12/2016
17:00

WORKSHOP - Reflexná masáž nôh

Pripravili sme pre Vás workshop reflexnej terapie chodidiel a uvoľnenie krčnej chrbtice  - pokračovanie.....:D je vhodný aj pre tých , ktorí neboli na I a II

Viac informácií
 
 
Navigácia      Úvod  |  O nás  |  Workshopy  |  Rezervačný systém  |  Druhy cvičení  |  Cenník  |  Fotogaléria  |  Naši partneri  |  Inštruktori  |  Kontakt